آشفتگی جریان ترافیکآنالیز پدیده هیسترسیس در جریان ترافیک حرکت – توقف مبتنی بر رفتارسنجی راننده پس از آشفتگی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 76-96]
آنالیز الاستیسیتهتاثیر ازدحام جمعیت در ساعات پیک بر استفاده مسافران از مترو [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 91-101]
ا
اتوبوسرانیتوانمندیهای مورد نیاز برای واگذاری تصمیمات سطح تاکتیکی خدمات اتوبوسرانی به اپراتورهای خصوصی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
اتوماتای سلولیتأثیر کیفیت جاده در مرگومیر ناشی از تصادفات با استفاده از اتوماتای سلولی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 125-145]
ارزیابی سازهایارایه مدل پیشبینی عدد سازهای موثر روسازی (SNeff) در سطح شبکه با استفاده از پارامترهای کاسه انحناء افت و خیز دستگاه FWD [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 64-76]
اروندبررسی سوانح دریایی شناورها در محدودهی دریایی اروند با استفاده از روش درونیابی معکوس فاصله (IDW) در محیط (GIS) [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
ازدحام جمعیتتاثیر ازدحام جمعیت در ساعات پیک بر استفاده مسافران از مترو [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 91-101]
افت و خیز روسازیارایه مدل پیشبینی عدد سازهای موثر روسازی (SNeff) در سطح شبکه با استفاده از پارامترهای کاسه انحناء افت و خیز دستگاه FWD [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 64-76]
اقتصادسنجیبررسی عوامل مؤثر بر تقاضای انرژی در بخش حمل و نقل دریایی ایران با استفاده از روشهای اقتصادسنجی (مطالعهی موردی: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر) [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
الگوریتم ژنتیکارایه روش حلی بر مبنای الگوریتم ژنتیک برای مسئله یکپارچه انتخاب و زمانبندی پروژههای سرمایهگذاری حمل و نقل [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]
الگوریتم سیستم مورچگانیک روش اصلاحی جمعیت مورچگان ترکیب شده با الگوریتمهای ابتکاری درج و جابهجایی برای حل مسئله مسیریابی وسیلهنقلیه همراه با پنجرههای زمانی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 101-114]
المان فایبر پایه نیروییبررسی تقاضای لرزهای جابه جایی پس ماند پلهای تک ستونه بتنی با المانهای فایبر مبتنی بر روش نیرو [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 34-52]
المان محدودبررسی ضریب اطمینان روش اشمرتمن در پایداری شیروانیهای مسلح با ژئوتکستایل [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 1-9]
انتخاب پروژههاارایه روش حلی بر مبنای الگوریتم ژنتیک برای مسئله یکپارچه انتخاب و زمانبندی پروژههای سرمایهگذاری حمل و نقل [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]
انتشار دی اکسید کربنارایهی یک مدل مکانیابی دوهدفه برای طراحی شبکه زنجیره تأمین حلقه بسته سبز [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 20-32]
اولویتبندی اصلاح نقاطاولویتبندی اصلاح نقاط حادثهخیز جادهای بر اساس ممیزی ایمنی راه (مطالعه موردی مسیر بین شهرستانهای خرمآباد و الشتر استان لرستان) [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 65-85]
اولویتبندیارایه روشی جهت شناسایی و اولویتبندی نقاط مستعد مخاطرات درشبکههای حملونقل جادهای، مطالعه موردی استان اصفهان [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 104-131]
ایرانتخمین مدل تأثیر توسعه حمل و نقل ریلی بر رشد اقتصادی کشور از سال 1389- 1350 [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 10-25]
ایمنیاولویتبندی اصلاح نقاط حادثهخیز جادهای بر اساس ممیزی ایمنی راه (مطالعه موردی مسیر بین شهرستانهای خرمآباد و الشتر استان لرستان) [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 65-85]
ب
بحرانارایه روشی جهت شناسایی و اولویتبندی نقاط مستعد مخاطرات درشبکههای حملونقل جادهای، مطالعه موردی استان اصفهان [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 104-131]
برآورد زمان سفربرآورد زمان سفرحمل ونقل همگانی (اتوبوس) با بهره گیری از دادههای نرم افزار SCATS و بلیط الکترونیک (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 146-162]
بررسی عددیبررسی عددی رشد ترک بر پایه ضرایب شدت تنش در اثر بارگذاری چرخ هواپیما در روسازی آسفالتی فرودگاه [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 14-30]
برنامه ریزی حمل و نقلارایه روش حلی بر مبنای الگوریتم ژنتیک برای مسئله یکپارچه انتخاب و زمانبندی پروژههای سرمایهگذاری حمل و نقل [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]
بلوک افقیارزیابی روشهای کاهش ارتعاشات ناشی از خطوط مترو بر سازههای سطحی [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 1-13]
بندر خرمشهربررسی عوامل مؤثر بر تقاضای انرژی در بخش حمل و نقل دریایی ایران با استفاده از روشهای اقتصادسنجی (مطالعهی موردی: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر) [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
بهرهوریتحلیل مقطعی کارایی و تحلیل پویای بهرهوری فرودگاههای کشور با استفاده از مدل تلفیقی DEA/AHP و شاخص مالمکوئیست [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 97-115]
بهینهسازی چند هدفهارایهی یک مدل مکانیابی دوهدفه برای طراحی شبکه زنجیره تأمین حلقه بسته سبز [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 20-32]
پ
پانل دیتای مقطعیتخمین و پیش بینی ترافیک هوایی در کل دنیا [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]
پدیده هیسترسیس ترافیکیآنالیز پدیده هیسترسیس در جریان ترافیک حرکت – توقف مبتنی بر رفتارسنجی راننده پس از آشفتگی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 76-96]
پردازش تصویرتشخیص خرابی تیغههای سوزن راه آهن با استفاده از پردازش تصویر [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 116-124]
پروژه های آزادراهیارزیابی کمی و انتخاب سیستم بهینه اجرا جهت پروژههای آزادراهی با رویکرد AHP در وزارت راه و شهرسازی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 88-100]
تحلیل پوششی دادههابررسی کارایی بخش حمل و نقل ریلی- مسافری کشور با استفاده از رهیافت DEA [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 42-56]
تحلیل مکانیبررسی سوانح دریایی شناورها در محدودهی دریایی اروند با استفاده از روش درونیابی معکوس فاصله (IDW) در محیط (GIS) [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
ترافیک هواییتخمین و پیش بینی ترافیک هوایی در کل دنیا [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]
ترانشه توپرارزیابی روشهای کاهش ارتعاشات ناشی از خطوط مترو بر سازههای سطحی [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 1-13]
ترک خوردگیبررسی عددی رشد ترک بر پایه ضرایب شدت تنش در اثر بارگذاری چرخ هواپیما در روسازی آسفالتی فرودگاه [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 14-30]
ترکهای انعکاسیمقایسه فنی و اقتصادی روسازی مرکب با روسازی انعطافپذیر رایج در ایران (مطالعه موردی آزاد راه قزوین- زنجان) [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 42-51]
تسلیحبررسی ضریب اطمینان روش اشمرتمن در پایداری شیروانیهای مسلح با ژئوتکستایل [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 1-9]
تشخیص اتصالتشخیص خرابی تیغههای سوزن راه آهن با استفاده از پردازش تصویر [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 116-124]
تصادفاتاولویتبندی اصلاح نقاط حادثهخیز جادهای بر اساس ممیزی ایمنی راه (مطالعه موردی مسیر بین شهرستانهای خرمآباد و الشتر استان لرستان) [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 65-85]
تصادفات جاده ایتأثیر کیفیت جاده در مرگومیر ناشی از تصادفات با استفاده از اتوماتای سلولی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 125-145]
تصمیمات تاکتیکیتوانمندیهای مورد نیاز برای واگذاری تصمیمات سطح تاکتیکی خدمات اتوبوسرانی به اپراتورهای خصوصی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
تقاضای لرزهایبررسی تقاضای لرزهای جابه جایی پس ماند پلهای تک ستونه بتنی با المانهای فایبر مبتنی بر روش نیرو [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 34-52]
تقاضای مسافربرآورد زمان سفرحمل ونقل همگانی (اتوبوس) با بهره گیری از دادههای نرم افزار SCATS و بلیط الکترونیک (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 146-162]
تقاضای نفت خامتخمین و پیش بینی ترافیک هوایی در کل دنیا [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]
تولید ناخالص داخلیتخمین و پیش بینی ترافیک هوایی در کل دنیا [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]
ج
جابهجایی جانبیتعیین عرض و چیدمان بهینه ژئوگرید ها در کوله خاک مسلح [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 31-41]
جابهجایی پس ماندبررسی تقاضای لرزهای جابه جایی پس ماند پلهای تک ستونه بتنی با المانهای فایبر مبتنی بر روش نیرو [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 34-52]
چالشارزیابی کمی و انتخاب سیستم بهینه اجرا جهت پروژههای آزادراهی با رویکرد AHP در وزارت راه و شهرسازی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 88-100]
چگالی مسافران سرپاییتاثیر ازدحام جمعیت در ساعات پیک بر استفاده مسافران از مترو [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 91-101]
ح
حرکت جابجایییک روش اصلاحی جمعیت مورچگان ترکیب شده با الگوریتمهای ابتکاری درج و جابهجایی برای حل مسئله مسیریابی وسیلهنقلیه همراه با پنجرههای زمانی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 101-114]
حرکت درجیک روش اصلاحی جمعیت مورچگان ترکیب شده با الگوریتمهای ابتکاری درج و جابهجایی برای حل مسئله مسیریابی وسیلهنقلیه همراه با پنجرههای زمانی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 101-114]
حمل و نقلارایه مدل جهت ارزیابی قابلیت خوانایی تابلوهای راهنمای مسیر بر مبنای انتظارات رانندگان [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 23-33]
حمل و نقلاولویتبندی اصلاح نقاط حادثهخیز جادهای بر اساس ممیزی ایمنی راه (مطالعه موردی مسیر بین شهرستانهای خرمآباد و الشتر استان لرستان) [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 65-85]
حمل ونقل دریائیبررسی عوامل مؤثر بر تقاضای انرژی در بخش حمل و نقل دریایی ایران با استفاده از روشهای اقتصادسنجی (مطالعهی موردی: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر) [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
حمل و نقل ریلیبررسی کارایی بخش حمل و نقل ریلی- مسافری کشور با استفاده از رهیافت DEA [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 42-56]
حمل و نقل ریلیتخمین مدل تأثیر توسعه حمل و نقل ریلی بر رشد اقتصادی کشور از سال 1389- 1350 [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 10-25]
حمل و نقل زمینیبررسی کارایی بخش حمل و نقل ریلی- مسافری کشور با استفاده از رهیافت DEA [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 42-56]
حمل و نقل عمومیبررسی کارایی بخش حمل و نقل ریلی- مسافری کشور با استفاده از رهیافت DEA [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 42-56]
حمل و نقل عمومیتوانمندیهای مورد نیاز برای واگذاری تصمیمات سطح تاکتیکی خدمات اتوبوسرانی به اپراتورهای خصوصی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
حوادث دریاییبررسی سوانح دریایی شناورها در محدودهی دریایی اروند با استفاده از روش درونیابی معکوس فاصله (IDW) در محیط (GIS) [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
خ
خود رگرسیونبرداریتخمین مدل تأثیر توسعه حمل و نقل ریلی بر رشد اقتصادی کشور از سال 1389- 1350 [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 10-25]
د
درونیابی معکوس فاصلهبررسی سوانح دریایی شناورها در محدودهی دریایی اروند با استفاده از روش درونیابی معکوس فاصله (IDW) در محیط (GIS) [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
دستگاه FWDارایه مدل پیشبینی عدد سازهای موثر روسازی (SNeff) در سطح شبکه با استفاده از پارامترهای کاسه انحناء افت و خیز دستگاه FWD [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 64-76]
دستورالعمل حقوق مسافر 1394نظام حمایتی اقتصادی از مسافران در حمل و نقل هوایی در فرض تأخیر و لغو [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 32-53]
دوربرگردانارزیابی استفاده از انواع تقاطعهای غیرمتعارف به منظور بهبود جریان ترافیک در راههای شریانی برون شهری [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 26-42]
ر
رشد اقتصادیتخمین مدل تأثیر توسعه حمل و نقل ریلی بر رشد اقتصادی کشور از سال 1389- 1350 [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 10-25]
رفتار رانندهآنالیز پدیده هیسترسیس در جریان ترافیک حرکت – توقف مبتنی بر رفتارسنجی راننده پس از آشفتگی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 76-96]
روسازی آسفالتیمقایسه فنی و اقتصادی روسازی مرکب با روسازی انعطافپذیر رایج در ایران (مطالعه موردی آزاد راه قزوین- زنجان) [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 42-51]
روسازی آسفالتی فرودگاهبررسی عددی رشد ترک بر پایه ضرایب شدت تنش در اثر بارگذاری چرخ هواپیما در روسازی آسفالتی فرودگاه [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 14-30]
روسازی مرکبمقایسه فنی و اقتصادی روسازی مرکب با روسازی انعطافپذیر رایج در ایران (مطالعه موردی آزاد راه قزوین- زنجان) [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 42-51]
روش اشمرتمنبررسی ضریب اطمینان روش اشمرتمن در پایداری شیروانیهای مسلح با ژئوتکستایل [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 1-9]
روش تاگوچیارایه روش حلی بر مبنای الگوریتم ژنتیک برای مسئله یکپارچه انتخاب و زمانبندی پروژههای سرمایهگذاری حمل و نقل [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]
روش شباهت به گزینه ایدهآل (TOPSIS)الگوی اولویتبندی قطعات جادههای کوهستانی از لحاظ ریسک ریزش بهمن با بکارگیری احتمال برخورد وسیله نقلیه [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 180-192]
زاویه فازمقایسه خصوصیات قیرهای اصلاح شده با نانورس و پلیمر SBS [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 57-70]
زلزلهارزیابی خطرپذیری لرزه ای پلهای شهر بابلسر در حالت بهرهبرداری با استفاده از روش FMEA-FUZZY [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 52-65]
زمانبندی پروژههاارایه روش حلی بر مبنای الگوریتم ژنتیک برای مسئله یکپارچه انتخاب و زمانبندی پروژههای سرمایهگذاری حمل و نقل [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]
ژ
ژئوگریدتعیین عرض و چیدمان بهینه ژئوگرید ها در کوله خاک مسلح [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 31-41]
س
سطح لغزشبررسی ضریب اطمینان روش اشمرتمن در پایداری شیروانیهای مسلح با ژئوتکستایل [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 1-9]
سوزنتشخیص خرابی تیغههای سوزن راه آهن با استفاده از پردازش تصویر [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 116-124]
سیستماجراارزیابی کمی و انتخاب سیستم بهینه اجرا جهت پروژههای آزادراهی با رویکرد AHP در وزارت راه و شهرسازی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 88-100]
سیستم اطلاعات جغرافیاییبررسی سوانح دریایی شناورها در محدودهی دریایی اروند با استفاده از روش درونیابی معکوس فاصله (IDW) در محیط (GIS) [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
ش
شاخص عملکرد انرژیبررسی روند کارایی انرژی در بخش حمل و نقل [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 54-75]
شاخص مالم کوئیستتحلیل مقطعی کارایی و تحلیل پویای بهرهوری فرودگاههای کشور با استفاده از مدل تلفیقی DEA/AHP و شاخص مالمکوئیست [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 97-115]
شبکه حلقه بستهارایهی یک مدل مکانیابی دوهدفه برای طراحی شبکه زنجیره تأمین حلقه بسته سبز [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 20-32]
شبکهحملونقلجادهایارایه روشی جهت شناسایی و اولویتبندی نقاط مستعد مخاطرات درشبکههای حملونقل جادهای، مطالعه موردی استان اصفهان [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 104-131]
شبکه عصبیبرآورد زمان سفرحمل ونقل همگانی (اتوبوس) با بهره گیری از دادههای نرم افزار SCATS و بلیط الکترونیک (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 146-162]
شبیهسازیارزیابی استفاده از انواع تقاطعهای غیرمتعارف به منظور بهبود جریان ترافیک در راههای شریانی برون شهری [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 26-42]
شناساییارایه روشی جهت شناسایی و اولویتبندی نقاط مستعد مخاطرات درشبکههای حملونقل جادهای، مطالعه موردی استان اصفهان [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 104-131]
شیروانی خاکیبررسی ضریب اطمینان روش اشمرتمن در پایداری شیروانیهای مسلح با ژئوتکستایل [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 1-9]
ص
صرفه جویی انرژیبررسی روند کارایی انرژی در بخش حمل و نقل [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 54-75]
ض
ضریب شدت تنشبررسی عددی رشد ترک بر پایه ضرایب شدت تنش در اثر بارگذاری چرخ هواپیما در روسازی آسفالتی فرودگاه [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 14-30]
ط
طراحی شبکه گسستهارایه روش حلی بر مبنای الگوریتم ژنتیک برای مسئله یکپارچه انتخاب و زمانبندی پروژههای سرمایهگذاری حمل و نقل [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]
ظ
ظرفیت باربریتعیین عرض و چیدمان بهینه ژئوگرید ها در کوله خاک مسلح [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 31-41]
ع
عامل جادهتأثیر کیفیت جاده در مرگومیر ناشی از تصادفات با استفاده از اتوماتای سلولی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 125-145]
عدد اولویت ریسکارزیابی خطرپذیری لرزه ای پلهای شهر بابلسر در حالت بهرهبرداری با استفاده از روش FMEA-FUZZY [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 52-65]
عدد سازهای موثرارایه مدل پیشبینی عدد سازهای موثر روسازی (SNeff) در سطح شبکه با استفاده از پارامترهای کاسه انحناء افت و خیز دستگاه FWD [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 64-76]
عرض بهینهتعیین عرض و چیدمان بهینه ژئوگرید ها در کوله خاک مسلح [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 31-41]
عوامل رافع و تشدید مسئولیتنظام حمایتی اقتصادی از مسافران در حمل و نقل هوایی در فرض تأخیر و لغو [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 32-53]
ف
فرآیند تحلیل سلسله مراتبیارزیابی کمی و انتخاب سیستم بهینه اجرا جهت پروژههای آزادراهی با رویکرد AHP در وزارت راه و شهرسازی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 88-100]
فرودگاهتحلیل مقطعی کارایی و تحلیل پویای بهرهوری فرودگاههای کشور با استفاده از مدل تلفیقی DEA/AHP و شاخص مالمکوئیست [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 97-115]
قراردادارزیابی کمی و انتخاب سیستم بهینه اجرا جهت پروژههای آزادراهی با رویکرد AHP در وزارت راه و شهرسازی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 88-100]
قطار دیزل-الکتریکبهینهسازی مصرف سوخت قطار دیزل-الکتریک با استفاده از کنترل فازی آیندهنگر [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 53-63]
قیر خالصمقایسه خصوصیات قیرهای اصلاح شده با نانورس و پلیمر SBS [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 57-70]
قیمت سوختبررسی عوامل مؤثر بر تقاضای انرژی در بخش حمل و نقل دریایی ایران با استفاده از روشهای اقتصادسنجی (مطالعهی موردی: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر) [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
قیمت سوخت جتتخمین و پیش بینی ترافیک هوایی در کل دنیا [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]
ک
کاراییتحلیل مقطعی کارایی و تحلیل پویای بهرهوری فرودگاههای کشور با استفاده از مدل تلفیقی DEA/AHP و شاخص مالمکوئیست [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 97-115]
کارایی انرژیبررسی روند کارایی انرژی در بخش حمل و نقل [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 54-75]
کارایی فنیبررسی کارایی بخش حمل و نقل ریلی- مسافری کشور با استفاده از رهیافت DEA [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 42-56]
کالابررسی عوامل مؤثر بر تقاضای انرژی در بخش حمل و نقل دریایی ایران با استفاده از روشهای اقتصادسنجی (مطالعهی موردی: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر) [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
کاهش ارتعاشارزیابی روشهای کاهش ارتعاشات ناشی از خطوط مترو بر سازههای سطحی [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 1-13]
کنترل فازی آیندهنگربهینهسازی مصرف سوخت قطار دیزل-الکتریک با استفاده از کنترل فازی آیندهنگر [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 53-63]
کولهتعیین عرض و چیدمان بهینه ژئوگرید ها در کوله خاک مسلح [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 31-41]
گ
گسترش ترکبررسی عددی رشد ترک بر پایه ضرایب شدت تنش در اثر بارگذاری چرخ هواپیما در روسازی آسفالتی فرودگاه [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 14-30]
ل
لغونظام حمایتی اقتصادی از مسافران در حمل و نقل هوایی در فرض تأخیر و لغو [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 32-53]
م
متروتاثیر ازدحام جمعیت در ساعات پیک بر استفاده مسافران از مترو [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 91-101]
مترو زیر زمینیارزیابی روشهای کاهش ارتعاشات ناشی از خطوط مترو بر سازههای سطحی [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 1-13]
متصدیان حمل ونقل هوایینظام حمایتی اقتصادی از مسافران در حمل و نقل هوایی در فرض تأخیر و لغو [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 32-53]
مخاطرهارایه روشی جهت شناسایی و اولویتبندی نقاط مستعد مخاطرات درشبکههای حملونقل جادهای، مطالعه موردی استان اصفهان [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 104-131]
مسئله مسیریابی وسیله نقلیه همراه با پنجرههای زمانییک روش اصلاحی جمعیت مورچگان ترکیب شده با الگوریتمهای ابتکاری درج و جابهجایی برای حل مسئله مسیریابی وسیلهنقلیه همراه با پنجرههای زمانی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 101-114]
مسائل بهینهسازی ترکیباتییک روش اصلاحی جمعیت مورچگان ترکیب شده با الگوریتمهای ابتکاری درج و جابهجایی برای حل مسئله مسیریابی وسیلهنقلیه همراه با پنجرههای زمانی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 101-114]
مصرف سوختبهینهسازی مصرف سوخت قطار دیزل-الکتریک با استفاده از کنترل فازی آیندهنگر [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 53-63]
مقایسه فنی و اقتصادیمقایسه فنی و اقتصادی روسازی مرکب با روسازی انعطافپذیر رایج در ایران (مطالعه موردی آزاد راه قزوین- زنجان) [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 42-51]
منطق فازیارزیابی خطرپذیری لرزه ای پلهای شهر بابلسر در حالت بهرهبرداری با استفاده از روش FMEA-FUZZY [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 52-65]
موج حرکت – توقفآنالیز پدیده هیسترسیس در جریان ترافیک حرکت – توقف مبتنی بر رفتارسنجی راننده پس از آشفتگی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 76-96]
ن
نانو رسمقایسه خصوصیات قیرهای اصلاح شده با نانورس و پلیمر SBS [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 57-70]
نرمافزار AIMSUNارزیابی استفاده از انواع تقاطعهای غیرمتعارف به منظور بهبود جریان ترافیک در راههای شریانی برون شهری [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 26-42]
نرمافزار E-Viewsتخمین مدل تأثیر توسعه حمل و نقل ریلی بر رشد اقتصادی کشور از سال 1389- 1350 [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 10-25]
نقاط حادثهخیزاولویتبندی اصلاح نقاط حادثهخیز جادهای بر اساس ممیزی ایمنی راه (مطالعه موردی مسیر بین شهرستانهای خرمآباد و الشتر استان لرستان) [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 65-85]
و
واگذاری خدمات اتوبوسرانیتوانمندیهای مورد نیاز برای واگذاری تصمیمات سطح تاکتیکی خدمات اتوبوسرانی به اپراتورهای خصوصی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
وضعیت جریان ترافیکبرآورد زمان سفرحمل ونقل همگانی (اتوبوس) با بهره گیری از دادههای نرم افزار SCATS و بلیط الکترونیک (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 146-162]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد