نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشفتگی جریان ترافیک آنالیز پدیده هیسترسیس در جریان ترافیک حرکت – توقف مبتنی بر رفتارسنجی راننده پس از آشفتگی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 76-96]
  • آنالیز الاستیسیته تاثیر ازدحام جمعیت در ساعات پیک بر استفاده مسافران از مترو [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 91-101]

ا

  • اتوبوسرانی توانمندیهای مورد نیاز برای واگذاری تصمیمات سطح تاکتیکی خدمات اتوبوسرانی به اپراتورهای خصوصی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
  • اتوماتای سلولی تأثیر کیفیت جاده در مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات با استفاده از اتوماتای سلولی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 125-145]
  • ارزیابی سازه‌ای ارایه مدل پیش‌بینی عدد سازه‌ای موثر روسازی (SNeff) در سطح شبکه با استفاده از پارامترهای کاسه انحناء افت و خیز دستگاه FWD [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 64-76]
  • اروند بررسی سوانح دریایی شناورها در محدوده‌ی دریایی اروند با استفاده از روش درون‌یابی معکوس فاصله (IDW) در محیط (GIS) [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
  • ازدحام جمعیت تاثیر ازدحام جمعیت در ساعات پیک بر استفاده مسافران از مترو [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 91-101]
  • افت و خیز روسازی ارایه مدل پیش‌بینی عدد سازه‌ای موثر روسازی (SNeff) در سطح شبکه با استفاده از پارامترهای کاسه انحناء افت و خیز دستگاه FWD [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 64-76]
  • اقتصادسنجی بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای انرژی در بخش حمل و نقل دریایی ایران با استفاده از روش‌های اقتصادسنجی (مطالعه‌ی موردی: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر) [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
  • الگوریتم ژنتیک ارایه روش حلی بر مبنای الگوریتم ژنتیک برای مسئله یکپارچه انتخاب و زمان‌بندی پروژه‌های سرمایه‌گذاری حمل و نقل [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]
  • الگوریتم سیستم مورچگان یک روش اصلاحی جمعیت مورچگان ترکیب شده با الگوریتم‌های ابتکاری درج و جابه‌جایی برای حل مسئله مسیریابی وسیله‌نقلیه همراه با پنجره‌های زمانی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 101-114]
  • المان فایبر پایه نیرویی بررسی تقاضای لرزه‌ای جابه جایی پس ماند پل‌های تک ستونه بتنی با المانهای فایبر مبتنی بر روش نیرو [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 34-52]
  • المان محدود بررسی ضریب اطمینان روش اشمرتمن در پایداری شیروانی‌های مسلح با ژئو‌تکستایل [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 1-9]
  • انتخاب پروژه‌ها ارایه روش حلی بر مبنای الگوریتم ژنتیک برای مسئله یکپارچه انتخاب و زمان‌بندی پروژه‌های سرمایه‌گذاری حمل و نقل [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]
  • انتشار دی اکسید کربن ارایه‌ی یک مدل مکان‌یابی دوهدفه برای طراحی شبکه زنجیره تأمین حلقه بسته سبز [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 20-32]
  • اولویت­بندی اصلاح نقاط اولویت‌بندی اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای بر اساس ممیزی ایمنی راه (مطالعه موردی مسیر بین شهرستان‌های خرم‌آباد و الشتر استان لرستان) [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 65-85]
  • اولویت‌بندی ارایه روشی جهت شناسایی و اولویت‌بندی نقاط مستعد مخاطرات درشبکه‌های حمل‌ونقل جاده‌ای، مطالعه موردی استان اصفهان [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 104-131]
  • اولویت‌بندی الگوی اولویت‌بندی قطعات جاده‌های کوهستانی از لحاظ ریسک ریزش بهمن با بکارگیری احتمال برخورد وسیله نقلیه [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 180-192]
  • ایران تخمین مدل تأثیر توسعه حمل و نقل ریلی بر رشد اقتصادی کشور از سال 1389- 1350 [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 10-25]
  • ایمنی اولویت‌بندی اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای بر اساس ممیزی ایمنی راه (مطالعه موردی مسیر بین شهرستان‌های خرم‌آباد و الشتر استان لرستان) [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 65-85]

ب

  • بحران ارایه روشی جهت شناسایی و اولویت‌بندی نقاط مستعد مخاطرات درشبکه‌های حمل‌ونقل جاده‌ای، مطالعه موردی استان اصفهان [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 104-131]
  • برآورد زمان سفر برآورد زمان سفرحمل ونقل همگانی (اتوبوس) با بهره گیری از داده‌های نرم افزار SCATS و بلیط الکترونیک (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 146-162]
  • بررسی عددی­ بررسی عددی رشد ترک بر پایه ضرایب شدت تنش در اثر بارگذاری چرخ هواپیما در روسازی آسفالتی فرودگاه [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 14-30]
  • برنامه ریزی حمل و نقل ارایه روش حلی بر مبنای الگوریتم ژنتیک برای مسئله یکپارچه انتخاب و زمان‌بندی پروژه‌های سرمایه‌گذاری حمل و نقل [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]
  • بلوک افقی ارزیابی روش‌های کاهش ارتعاشات ناشی از خطوط مترو بر سازه‌های سطحی [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 1-13]
  • بندر خرمشهر­ بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای انرژی در بخش حمل و نقل دریایی ایران با استفاده از روش‌های اقتصادسنجی (مطالعه‌ی موردی: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر) [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
  • بهره‌وری تحلیل مقطعی کارایی و تحلیل پویای بهره‌وری فرودگاه‌های کشور با استفاده از مدل تلفیقی DEA/AHP و شاخص مالم‌کوئیست [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 97-115]
  • بهینه‌سازی چند هدفه ارایه‌ی یک مدل مکان‌یابی دوهدفه برای طراحی شبکه زنجیره تأمین حلقه بسته سبز [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 20-32]

پ

  • پانل دیتای مقطعی تخمین و پیش بینی ترافیک هوایی در کل دنیا [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]
  • پدیده هیسترسیس ترافیکی آنالیز پدیده هیسترسیس در جریان ترافیک حرکت – توقف مبتنی بر رفتارسنجی راننده پس از آشفتگی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 76-96]
  • پردازش تصویر تشخیص خرابی تیغه‏های سوزن راه آهن با استفاده از پردازش تصویر [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 116-124]
  • پروژه های آزادراهی ارزیابی کمی و انتخاب سیستم بهینه اجرا جهت پروژه‌های آزادراهی با رویکرد AHP در وزارت راه و شهرسازی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 88-100]
  • پسماند زغالسنگ مقایسه تاثیر فیلر پسماند زغالسنگ با فیلرهای پوزولانی بر ویژگی‌های مکانیکی مخلوط آسفالت گرم [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 86-103]
  • پل­های بابلسر ارزیابی خطرپذیری لرزه ای پل‌های شهر بابلسر در حالت بهره‌برداری با استفاده از روش FMEA-FUZZY [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 52-65]
  • پلاستیسیته گسترده بررسی تقاضای لرزه‌ای جابه جایی پس ماند پل‌های تک ستونه بتنی با المانهای فایبر مبتنی بر روش نیرو [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 34-52]
  • پلاستیسیته متمرکز بررسی تقاضای لرزه‌ای جابه جایی پس ماند پل‌های تک ستونه بتنی با المانهای فایبر مبتنی بر روش نیرو [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 34-52]
  • پوزولان مقایسه تاثیر فیلر پسماند زغالسنگ با فیلرهای پوزولانی بر ویژگی‌های مکانیکی مخلوط آسفالت گرم [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 86-103]

ت

  • تأخیر نظام حمایتی اقتصادی از مسافران در حمل و نقل هوایی در فرض تأخیر و لغو [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 32-53]
  • تابلوهای راهنمای مسیر ارایه مدل جهت ارزیابی قابلیت خوانایی تابلوهای راهنمای مسیر بر مبنای انتظارات رانندگان [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 23-33]
  • تحلیل پوششی داده‌ها بررسی کارایی بخش حمل و نقل ریلی- مسافری کشور با استفاده از رهیافت DEA [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 42-56]
  • تحلیل مکانی بررسی سوانح دریایی شناورها در محدوده‌ی دریایی اروند با استفاده از روش درون‌یابی معکوس فاصله (IDW) در محیط (GIS) [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
  • ترافیک هوایی تخمین و پیش بینی ترافیک هوایی در کل دنیا [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]
  • ترانشه توپر ارزیابی روش‌های کاهش ارتعاشات ناشی از خطوط مترو بر سازه‌های سطحی [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 1-13]
  • ترک خوردگی بررسی عددی رشد ترک بر پایه ضرایب شدت تنش در اثر بارگذاری چرخ هواپیما در روسازی آسفالتی فرودگاه [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 14-30]
  • ترک‌های انعکاسی مقایسه فنی و اقتصادی روسازی مرکب با روسازی انعطاف‌پذیر رایج در ایران (مطالعه موردی آزاد راه قزوین- زنجان) [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 42-51]
  • تسلیح بررسی ضریب اطمینان روش اشمرتمن در پایداری شیروانی‌های مسلح با ژئو‌تکستایل [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 1-9]
  • تشخیص اتصال تشخیص خرابی تیغه‏های سوزن راه آهن با استفاده از پردازش تصویر [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 116-124]
  • تصادفات اولویت‌بندی اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای بر اساس ممیزی ایمنی راه (مطالعه موردی مسیر بین شهرستان‌های خرم‌آباد و الشتر استان لرستان) [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 65-85]
  • تصادفات­ جاده ­ای تأثیر کیفیت جاده در مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات با استفاده از اتوماتای سلولی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 125-145]
  • تصمیمات تاکتیکی توانمندیهای مورد نیاز برای واگذاری تصمیمات سطح تاکتیکی خدمات اتوبوسرانی به اپراتورهای خصوصی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
  • تقاضای لرزه­ای بررسی تقاضای لرزه‌ای جابه جایی پس ماند پل‌های تک ستونه بتنی با المانهای فایبر مبتنی بر روش نیرو [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 34-52]
  • تقاضای مسافر برآورد زمان سفرحمل ونقل همگانی (اتوبوس) با بهره گیری از داده‌های نرم افزار SCATS و بلیط الکترونیک (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 146-162]
  • تقاضای نفت خام تخمین و پیش بینی ترافیک هوایی در کل دنیا [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]
  • تولید ناخالص داخلی تخمین و پیش بینی ترافیک هوایی در کل دنیا [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]

ج

  • جابه­جایی جانبی تعیین عرض و چیدمان بهینه ژئوگرید ها در کوله خاک مسلح [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 31-41]
  • جابه­جایی پس ماند بررسی تقاضای لرزه‌ای جابه جایی پس ماند پل‌های تک ستونه بتنی با المانهای فایبر مبتنی بر روش نیرو [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 34-52]
  • جاده‌های کوهستانی الگوی اولویت‌بندی قطعات جاده‌های کوهستانی از لحاظ ریسک ریزش بهمن با بکارگیری احتمال برخورد وسیله نقلیه [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 180-192]

چ

  • چالش ارزیابی کمی و انتخاب سیستم بهینه اجرا جهت پروژه‌های آزادراهی با رویکرد AHP در وزارت راه و شهرسازی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 88-100]
  • چگالی مسافران سرپایی تاثیر ازدحام جمعیت در ساعات پیک بر استفاده مسافران از مترو [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 91-101]

ح

  • حرکت جابجایی یک روش اصلاحی جمعیت مورچگان ترکیب شده با الگوریتم‌های ابتکاری درج و جابه‌جایی برای حل مسئله مسیریابی وسیله‌نقلیه همراه با پنجره‌های زمانی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 101-114]
  • حرکت درج یک روش اصلاحی جمعیت مورچگان ترکیب شده با الگوریتم‌های ابتکاری درج و جابه‌جایی برای حل مسئله مسیریابی وسیله‌نقلیه همراه با پنجره‌های زمانی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 101-114]
  • حمل و نقل ارایه مدل جهت ارزیابی قابلیت خوانایی تابلوهای راهنمای مسیر بر مبنای انتظارات رانندگان [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 23-33]
  • حمل و نقل اولویت‌بندی اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای بر اساس ممیزی ایمنی راه (مطالعه موردی مسیر بین شهرستان‌های خرم‌آباد و الشتر استان لرستان) [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 65-85]
  • حمل ونقل دریائی­ بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای انرژی در بخش حمل و نقل دریایی ایران با استفاده از روش‌های اقتصادسنجی (مطالعه‌ی موردی: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر) [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
  • حمل و نقل ریلی بررسی کارایی بخش حمل و نقل ریلی- مسافری کشور با استفاده از رهیافت DEA [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 42-56]
  • حمل و نقل ریلی تخمین مدل تأثیر توسعه حمل و نقل ریلی بر رشد اقتصادی کشور از سال 1389- 1350 [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 10-25]
  • حمل و نقل زمینی بررسی کارایی بخش حمل و نقل ریلی- مسافری کشور با استفاده از رهیافت DEA [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 42-56]
  • حمل و نقل عمومی بررسی کارایی بخش حمل و نقل ریلی- مسافری کشور با استفاده از رهیافت DEA [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 42-56]
  • حمل و نقل عمومی توانمندیهای مورد نیاز برای واگذاری تصمیمات سطح تاکتیکی خدمات اتوبوسرانی به اپراتورهای خصوصی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
  • حوادث دریایی بررسی سوانح دریایی شناورها در محدوده‌ی دریایی اروند با استفاده از روش درون‌یابی معکوس فاصله (IDW) در محیط (GIS) [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]

خ

  • خود رگرسیون­برداری تخمین مدل تأثیر توسعه حمل و نقل ریلی بر رشد اقتصادی کشور از سال 1389- 1350 [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 10-25]

د

  • درون­یابی معکوس فاصله بررسی سوانح دریایی شناورها در محدوده‌ی دریایی اروند با استفاده از روش درون‌یابی معکوس فاصله (IDW) در محیط (GIS) [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
  • دستگاه FWD ارایه مدل پیش‌بینی عدد سازه‌ای موثر روسازی (SNeff) در سطح شبکه با استفاده از پارامترهای کاسه انحناء افت و خیز دستگاه FWD [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 64-76]
  • دستورالعمل حقوق مسافر 1394 نظام حمایتی اقتصادی از مسافران در حمل و نقل هوایی در فرض تأخیر و لغو [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 32-53]
  • دوربرگردان ارزیابی استفاده از انواع تقاطع‌های غیرمتعارف به منظور بهبود جریان ترافیک در راه‌های شریانی‌ برون شهری [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 26-42]

ر

  • رشد اقتصادی تخمین مدل تأثیر توسعه حمل و نقل ریلی بر رشد اقتصادی کشور از سال 1389- 1350 [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 10-25]
  • رفتار راننده آنالیز پدیده هیسترسیس در جریان ترافیک حرکت – توقف مبتنی بر رفتارسنجی راننده پس از آشفتگی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 76-96]
  • روسازی آسفالتی مقایسه فنی و اقتصادی روسازی مرکب با روسازی انعطاف‌پذیر رایج در ایران (مطالعه موردی آزاد راه قزوین- زنجان) [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 42-51]
  • روسازی آسفالتی فرودگاه­ بررسی عددی رشد ترک بر پایه ضرایب شدت تنش در اثر بارگذاری چرخ هواپیما در روسازی آسفالتی فرودگاه [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 14-30]
  • روسازی مرکب مقایسه فنی و اقتصادی روسازی مرکب با روسازی انعطاف‌پذیر رایج در ایران (مطالعه موردی آزاد راه قزوین- زنجان) [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 42-51]
  • روش اشمرتمن بررسی ضریب اطمینان روش اشمرتمن در پایداری شیروانی‌های مسلح با ژئو‌تکستایل [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 1-9]
  • روش تاگوچی ارایه روش حلی بر مبنای الگوریتم ژنتیک برای مسئله یکپارچه انتخاب و زمان‌بندی پروژه‌های سرمایه‌گذاری حمل و نقل [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]
  • روش شباهت به گزینه ایده‌آل (TOPSIS) الگوی اولویت‌بندی قطعات جاده‌های کوهستانی از لحاظ ریسک ریزش بهمن با بکارگیری احتمال برخورد وسیله نقلیه [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 180-192]
  • ریزش بهمن الگوی اولویت‌بندی قطعات جاده‌های کوهستانی از لحاظ ریسک ریزش بهمن با بکارگیری احتمال برخورد وسیله نقلیه [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 180-192]

ز

  • زاویه فاز مقایسه خصوصیات قیرهای اصلاح شده با نانورس و پلیمر SBS [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 57-70]
  • زلزله ارزیابی خطرپذیری لرزه ای پل‌های شهر بابلسر در حالت بهره‌برداری با استفاده از روش FMEA-FUZZY [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 52-65]
  • زمان‌بندی پروژه‌ها ارایه روش حلی بر مبنای الگوریتم ژنتیک برای مسئله یکپارچه انتخاب و زمان‌بندی پروژه‌های سرمایه‌گذاری حمل و نقل [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]

ژ

  • ژئوگرید تعیین عرض و چیدمان بهینه ژئوگرید ها در کوله خاک مسلح [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 31-41]

س

  • سطح لغزش بررسی ضریب اطمینان روش اشمرتمن در پایداری شیروانی‌های مسلح با ژئو‌تکستایل [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 1-9]
  • سوزن تشخیص خرابی تیغه‏های سوزن راه آهن با استفاده از پردازش تصویر [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 116-124]
  • سیستم­اجرا ارزیابی کمی و انتخاب سیستم بهینه اجرا جهت پروژه‌های آزادراهی با رویکرد AHP در وزارت راه و شهرسازی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 88-100]
  • سیستم اطلاعات جغرافیایی بررسی سوانح دریایی شناورها در محدوده‌ی دریایی اروند با استفاده از روش درون‌یابی معکوس فاصله (IDW) در محیط (GIS) [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]

ش

  • شاخص عملکرد انرژی بررسی روند کارایی انرژی در بخش حمل و نقل [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 54-75]
  • شاخص مالم کوئیست تحلیل مقطعی کارایی و تحلیل پویای بهره‌وری فرودگاه‌های کشور با استفاده از مدل تلفیقی DEA/AHP و شاخص مالم‌کوئیست [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 97-115]
  • شبکه حلقه بسته ارایه‌ی یک مدل مکان‌یابی دوهدفه برای طراحی شبکه زنجیره تأمین حلقه بسته سبز [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 20-32]
  • شبکه‌حمل‌ونقل‌جاده‌ای ارایه روشی جهت شناسایی و اولویت‌بندی نقاط مستعد مخاطرات درشبکه‌های حمل‌ونقل جاده‌ای، مطالعه موردی استان اصفهان [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 104-131]
  • شبکه عصبی برآورد زمان سفرحمل ونقل همگانی (اتوبوس) با بهره گیری از داده‌های نرم افزار SCATS و بلیط الکترونیک (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 146-162]
  • شبیه­سازی ارزیابی استفاده از انواع تقاطع‌های غیرمتعارف به منظور بهبود جریان ترافیک در راه‌های شریانی‌ برون شهری [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 26-42]
  • شناسایی ارایه روشی جهت شناسایی و اولویت‌بندی نقاط مستعد مخاطرات درشبکه‌های حمل‌ونقل جاده‌ای، مطالعه موردی استان اصفهان [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 104-131]
  • شیروانی خاکی بررسی ضریب اطمینان روش اشمرتمن در پایداری شیروانی‌های مسلح با ژئو‌تکستایل [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 1-9]

ص

  • صرفه جویی انرژی بررسی روند کارایی انرژی در بخش حمل و نقل [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 54-75]

ض

  • ضریب شدت تنش­ بررسی عددی رشد ترک بر پایه ضرایب شدت تنش در اثر بارگذاری چرخ هواپیما در روسازی آسفالتی فرودگاه [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 14-30]

ط

  • طراحی شبکه گسسته ارایه روش حلی بر مبنای الگوریتم ژنتیک برای مسئله یکپارچه انتخاب و زمان‌بندی پروژه‌های سرمایه‌گذاری حمل و نقل [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]

ظ

  • ظرفیت باربری تعیین عرض و چیدمان بهینه ژئوگرید ها در کوله خاک مسلح [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 31-41]

ع

  • عامل ­جاده تأثیر کیفیت جاده در مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات با استفاده از اتوماتای سلولی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 125-145]
  • عدد اولویت ریسک ارزیابی خطرپذیری لرزه ای پل‌های شهر بابلسر در حالت بهره‌برداری با استفاده از روش FMEA-FUZZY [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 52-65]
  • عدد سازه‌ای موثر ارایه مدل پیش‌بینی عدد سازه‌ای موثر روسازی (SNeff) در سطح شبکه با استفاده از پارامترهای کاسه انحناء افت و خیز دستگاه FWD [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 64-76]
  • عرض بهینه تعیین عرض و چیدمان بهینه ژئوگرید ها در کوله خاک مسلح [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 31-41]
  • عوامل رافع و تشدید مسئولیت نظام حمایتی اقتصادی از مسافران در حمل و نقل هوایی در فرض تأخیر و لغو [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 32-53]

ف

  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبی ارزیابی کمی و انتخاب سیستم بهینه اجرا جهت پروژه‌های آزادراهی با رویکرد AHP در وزارت راه و شهرسازی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 88-100]
  • فرودگاه تحلیل مقطعی کارایی و تحلیل پویای بهره‌وری فرودگاه‌های کشور با استفاده از مدل تلفیقی DEA/AHP و شاخص مالم‌کوئیست [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 97-115]
  • فیلر مقایسه تاثیر فیلر پسماند زغالسنگ با فیلرهای پوزولانی بر ویژگی‌های مکانیکی مخلوط آسفالت گرم [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 86-103]

ق

  • قابلیت خوانایی ارایه مدل جهت ارزیابی قابلیت خوانایی تابلوهای راهنمای مسیر بر مبنای انتظارات رانندگان [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 23-33]
  • قرارداد ارزیابی کمی و انتخاب سیستم بهینه اجرا جهت پروژه‌های آزادراهی با رویکرد AHP در وزارت راه و شهرسازی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 88-100]
  • قطار دیزل-الکتریک بهینه‌سازی مصرف‌ سوخت قطار‌ دیزل-الکتریک با استفاده از کنترل فازی آینده‌نگر [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 53-63]
  • قیر خالص مقایسه خصوصیات قیرهای اصلاح شده با نانورس و پلیمر SBS [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 57-70]
  • قیمت سوخت بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای انرژی در بخش حمل و نقل دریایی ایران با استفاده از روش‌های اقتصادسنجی (مطالعه‌ی موردی: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر) [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
  • قیمت سوخت جت تخمین و پیش بینی ترافیک هوایی در کل دنیا [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]

ک

  • کارایی تحلیل مقطعی کارایی و تحلیل پویای بهره‌وری فرودگاه‌های کشور با استفاده از مدل تلفیقی DEA/AHP و شاخص مالم‌کوئیست [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 97-115]
  • کارایی انرژی بررسی روند کارایی انرژی در بخش حمل و نقل [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 54-75]
  • کارایی فنی بررسی کارایی بخش حمل و نقل ریلی- مسافری کشور با استفاده از رهیافت DEA [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 42-56]
  • کالا بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای انرژی در بخش حمل و نقل دریایی ایران با استفاده از روش‌های اقتصادسنجی (مطالعه‌ی موردی: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر) [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 163-179]
  • کاهش ارتعاش ارزیابی روش‌های کاهش ارتعاشات ناشی از خطوط مترو بر سازه‌های سطحی [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 1-13]
  • کنترل فازی آینده‌نگر بهینه‌سازی مصرف‌ سوخت قطار‌ دیزل-الکتریک با استفاده از کنترل فازی آینده‌نگر [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 53-63]
  • کوله تعیین عرض و چیدمان بهینه ژئوگرید ها در کوله خاک مسلح [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 31-41]

گ

  • گسترش ترک بررسی عددی رشد ترک بر پایه ضرایب شدت تنش در اثر بارگذاری چرخ هواپیما در روسازی آسفالتی فرودگاه [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 14-30]

ل

  • لغو نظام حمایتی اقتصادی از مسافران در حمل و نقل هوایی در فرض تأخیر و لغو [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 32-53]

م

  • مترو تاثیر ازدحام جمعیت در ساعات پیک بر استفاده مسافران از مترو [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 91-101]
  • مترو زیر زمینی ارزیابی روش‌های کاهش ارتعاشات ناشی از خطوط مترو بر سازه‌های سطحی [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 1-13]
  • متصدیان حمل­ و­نقل هوایی نظام حمایتی اقتصادی از مسافران در حمل و نقل هوایی در فرض تأخیر و لغو [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 32-53]
  • مخاطره ارایه روشی جهت شناسایی و اولویت‌بندی نقاط مستعد مخاطرات درشبکه‌های حمل‌ونقل جاده‌ای، مطالعه موردی استان اصفهان [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 104-131]
  • مخلوط آسفالتی گرم مقایسه تاثیر فیلر پسماند زغالسنگ با فیلرهای پوزولانی بر ویژگی‌های مکانیکی مخلوط آسفالت گرم [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 86-103]
  • مدل آماری ارایه مدل جهت ارزیابی قابلیت خوانایی تابلوهای راهنمای مسیر بر مبنای انتظارات رانندگان [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 23-33]
  • مدل تعقیب خودرو Newell آنالیز پدیده هیسترسیس در جریان ترافیک حرکت – توقف مبتنی بر رفتارسنجی راننده پس از آشفتگی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 76-96]
  • مدول دینامیکی مختلط مقایسه خصوصیات قیرهای اصلاح شده با نانورس و پلیمر SBS [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 57-70]
  • مدیریت زنجیره تأمین ارایه‌ی یک مدل مکان‌یابی دوهدفه برای طراحی شبکه زنجیره تأمین حلقه بسته سبز [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 20-32]
  • مدیریت شهری ارایه مدل جهت ارزیابی قابلیت خوانایی تابلوهای راهنمای مسیر بر مبنای انتظارات رانندگان [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 23-33]
  • مسئله مسیریابی وسیله نقلیه همراه با پنجره‌های زمانی یک روش اصلاحی جمعیت مورچگان ترکیب شده با الگوریتم‌های ابتکاری درج و جابه‌جایی برای حل مسئله مسیریابی وسیله‌نقلیه همراه با پنجره‌های زمانی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 101-114]
  • مسائل بهینه‌سازی ترکیباتی یک روش اصلاحی جمعیت مورچگان ترکیب شده با الگوریتم‌های ابتکاری درج و جابه‌جایی برای حل مسئله مسیریابی وسیله‌نقلیه همراه با پنجره‌های زمانی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 101-114]
  • مصرف سوخت بهینه‌سازی مصرف‌ سوخت قطار‌ دیزل-الکتریک با استفاده از کنترل فازی آینده‌نگر [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 53-63]
  • مقایسه فنی و اقتصادی­ مقایسه فنی و اقتصادی روسازی مرکب با روسازی انعطاف‌پذیر رایج در ایران (مطالعه موردی آزاد راه قزوین- زنجان) [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 42-51]
  • منطق فازی ارزیابی خطرپذیری لرزه ای پل‌های شهر بابلسر در حالت بهره‌برداری با استفاده از روش FMEA-FUZZY [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 52-65]
  • موج حرکت – توقف آنالیز پدیده هیسترسیس در جریان ترافیک حرکت – توقف مبتنی بر رفتارسنجی راننده پس از آشفتگی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 76-96]

ن

  • نانو رس مقایسه خصوصیات قیرهای اصلاح شده با نانورس و پلیمر SBS [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 57-70]
  • نرم­افزار AIMSUN ارزیابی استفاده از انواع تقاطع‌های غیرمتعارف به منظور بهبود جریان ترافیک در راه‌های شریانی‌ برون شهری [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 26-42]
  • نرم­افزار E-Views تخمین مدل تأثیر توسعه حمل و نقل ریلی بر رشد اقتصادی کشور از سال 1389- 1350 [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 10-25]
  • نقاط حادثه­خیز اولویت‌بندی اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای بر اساس ممیزی ایمنی راه (مطالعه موردی مسیر بین شهرستان‌های خرم‌آباد و الشتر استان لرستان) [دوره 13، شماره 3، 1395، صفحه 65-85]

و

  • واگذاری خدمات اتوبوسرانی توانمندیهای مورد نیاز برای واگذاری تصمیمات سطح تاکتیکی خدمات اتوبوسرانی به اپراتورهای خصوصی [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
  • وضعیت جریان ترافیک برآورد زمان سفرحمل ونقل همگانی (اتوبوس) با بهره گیری از داده‌های نرم افزار SCATS و بلیط الکترونیک (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 13، شماره 4، 1395، صفحه 146-162]